عجب هفته گندی

با سلام

نمیدونم چرا این چند روزه اینقدر من بد میارم ..هفته پیش که فورم وبلاگم به هم ریخت ومجبور شودم فورم  رو دوباره بار گذاری کنم ..همه لینکهای بچه ها هم پاک  شد  حالا باید دوباره همه لینکهارو بنویسم  ....تازه این خوبش بود دیشب یه دفعه حضرت اجل از تو شرکت برق نزول کرد وبرق منطقه ما رفت اونم چی ........ در حالی که من داشتم با کامپیوتر کار میکردم حتما همتون میدونید چه اتفاقی افتاد ؟؟؟ بله  کامپیوتر اینجانب دهنش سرویس شد وتمام سیستم به هم ریخت حالا اون به درک اومدم دوباره ویندوز نصب کنم سیستم سی دی رام رو نمیشناخت  خلاصه سرتونو درد نیارم تا ساعت ۲ شب  منو علاف خودش کرد تا به سلامتی راه افتاد   خلاصه هفته بسیار بدی بود  .
امیدوارم هفته شما مثل من نبوده باشه

اگه حوصله داشته باشم امشب یه لینک میزارم برای عبور از پروکسی ردخور هم نداره پس فعلا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد