ویروس کش

بچه ها سلام

امروز می خوام براتون  یه چیزی بذارم که بدرد همتون میخوره

ویروس کش ویروسی که تازگی همه کامپیوتر ها رو داغون کرده

البته امیدوارم سیستم شما آلوده نشده باشه یا اگه شده زودتر خودتون رفعش کرده باشین ولی اگر هنوز ویروس کششو نصب نکرین میتونین از اینجا دانلود کنید

کش ویروس  ۲۰۰۰



ویروس کش XP

دیگه طاقت نیاوردم

خوب بچه ها سلام منم دیگه نتونستم طاقت بیارم برگشتم ولی هنوز این بلاگ اسکای یه فکری برای این نقصش

نکرده.اصلا به درک .............

اول از تمام دوستان خوبم مخصوصا آقا رضای گل

بخاطر

اینکه به فکر من بودن تشکر میکنم.بعدشم یه وبلاگ از بلاگ اسکای بهتون معرفی میکنم :

من تو دانلود

برین هر نرم افزاری می خواین بگین تا براتون محیا کنه وبلاگ مفیدیه نرم افزارهای خوبی هم داره

اینم آدرسش:من تو دانلود



راستی منم یه وبلاگ تو پرشین ساختم اگه خواستین برین اونجا نظر بدین (اگه حالش بود)اینم آدرسش:

سمسارباشی(2)



راستی داشت یادم میرفت ......ازتون کمک می خواستم هر کی بلده بهم میل بزنه یا تو پرشین بلاگ بگه

سیستمم خفن ویروسی شده دهنمو سرویس کرده .. نمیدونم چشه تا حالا دو بار ویندوز نصب کردم ولی بازم

درست نشده..راستش وقتی به اینترنت وصل میشم بعد از 10 دقیقه شروع بکار میکنه

تمام آیکنهای روی صفحه رو قفل میکنه... دیگه از اینترنت قطع نمیشه یعنی باید سیستمو ری استارت کنم

دیگه اینکه نمیشه توی درایو هام یه فایلو کپی پیس کنم خلاصه دهنم صافه

هرکی بلده مارو از این بدبختی نجات بده

فقط زودتر دیگه نمیتونم دوموم بیارم

قربونه هر چی بچه بامعرفته:سمسار باشی

فیلتر گذاری=فتیله گذاری

بابا این فیلتر گذاری سایتهاهم براما شده دردسر

معلوم نیست کدوم چوپونی رو از چشت کوه آوردن

کردن مسئول فیلتر گذاری ..

ببینید اون آدم چقدر بیشعور بوده که بجای اینکه

سایتهائی که بهش میگن فیلتر کنه کل سرور ها رو

فیلتر کرده.الام نزدیک دو هفته هست که سه تا سرور

که فارسی زبونها توش مینوشتن ..کلا فیلتر شده بود تا امروز

حالا شما نظر بدین این مملکت بی درو پیکر هست یانه؟؟؟؟

یه مسئله دیگه وخیلی جالب اینکه هنوز قسمت نظر خواهی درست نشده

دیگه این یکیو نمیشه تحمل کرد........................................................